Mainonnan uhrit


Eräänä iltana tyttäreni tuli näyttämään vatsaansa.

”Kato miten turvonnut ja kova tää on? Onko tää ihan normaalia?”

Ennen kuin ehdin henkeä vetäistä vastatakseni, hän vastasi itselleen.

”Activia auttaa! Äiti mä haluun, että sä ostat activiaa!”

Seuraavana päivänä riensin kauppaan ostamaan Activiaa. Sitä sai kolme pakettia kahden hinnalla. K-plussa tarjous. Plop plop.

рейтинг бинарных опционов
ebay.ru на русском
рейтинг бинарных опционов 2017
Lapset imevät mainokset yhtä luontevasti kuin tarinat joulupukista. Olen luonnollisesti kertonut, että kaikki ei ole totta mitä mainostetaan. Kukaan tynkäripsinen nainen ei aidosti usko niihin pelkällä ripsivärillä tuplasti pidentyneisiin ripsiin, jotka ovat myös lisääntyneet. Miten se olisi mahdollista? Mutta jos noin paljon kehdataan valehdella, niin täytyy siinä olla vähän totuuttakin.

Tämän hetken kovin hitti on radio Loopilta tuleva rallatus ”Hiivan hoitaa Diflucan” Ja välittömästi vielä uudestaan tuo ärsyttävä ralli: ”Hiivan hoitaa Diflucan!” Siinä kohtaa kun ehdit ajatella, että ompa ihan hiton ärsyttävä rallatus, tulee kommentti: ”On se ärsyttävä, mutta niin on hiivakin”. Täytyy nostaa hattua moiselle nerokkuudelle.

Aina mainoksen ei tarvitse olla miellyttävä ja ihana. Se on onnistunut, kun se jää mieleen.